Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, 15 June 2012

Efekt sztucznych rzęs z tuszem Eveline Extension Volume 4D


Od kilku tygodni jestem posiadaczką tuszu do rzęs Extension Volume profesional make-up Eveline Cosmetics. Właściwie przez ten czas używała go moja mama, ponieważ ja w tym czasie wykańczałam tusz z firmy Gosh. Odkąd zostałam testerką produktów do ciała z serii 4D Eveline, przeszukałam kosmetyczkę i oprócz tuszu znalazłam jeszcze eyeliner i dwa kremy właśnie tej firmy.
Dziś chciałam Wam pokazać, że tani kosmetyk wcale nie oznacza- zły kosmetyk. Tak się zwykle zdarza z lakierami do paznokci, ale im akurat to wybaczam :P


Ten tusz do rzęs kosztuje niecałe 9zł, a skradł moje serce. Głównie dlatego, że dzięki niemu można osiągnąć efekt sztucznych, niewiarygodnie długich, podkreślonych rzęs. Nie używam go na tyle długo, by od razu Wam powiedzieć, że jest to idealny tusz, choć jak na razie tak się zapowiada. By był to tusz na tip-top musiałabym się popłakać, powycierać oczy, przez przypadek machnąć ręką, by sprawdzić, czy się nie kruszy... . Jedyne, co na chwilę obecną mogę powiedzieć, to to, że mimo tego, iż nałożyłam ten tusz dwukrotnie, by uzyskać taki efekt, to rzęsy nadal są miękkie w dotyku. To ważne, ponieważ po niektórych tuszach są mega-sztywne i ciężko się mruga :P

Cały przyszły tydzień mam wolny, zatem zamierzam troszkę popisać i zrecenzować parę kosmetyków :)  
Czekam na Wasze komentarze.

Mam jeszcze ogromną prośbę. Jeśli spodobał Ci się mój blog, proszę: kliknij "obserwuj" lub "lubię to" po prawej stronie a w komentarzu zostaw link do swojego bloga. Na pewno go odwiedzę i odwdzięczę się :)
Buziaki

4 comments:

  1. mi nie podoba mi się efekt wcale - nie lubię, kiedy rzęsy nie zwężają się ku końcom i są takie jakby ciężkie i posklejane :)

    ReplyDelete
  2. oooo, lubię to , właśnie koleżanka miała i pomalowałam sobie rzęsy, świetny efekt!

    ReplyDelete
  3. A family member linked me to your resource. Thnx for the details.
    Feel free to surf my website ... stickers

    ReplyDelete
  4. ja mam jakiś zepsuty ten tusz ... bo jak otwieram to cała zawartoś tuszu jest na końcówce gumowej ;/

    ReplyDelete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)