Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, 14 June 2012

Domowe sposoby: rozjaśniamy paznokcie

... a konkretnie: pożółkłą płytkę paznokcia. 

Chyba każda kobieta wie, że nie ma malowania paznokci na ciemne kolory bez bezbarwnej, ochronnej bazy. Mnie się kiedyś o tym zapomniało i w ten sposób nabawiłam się żółtych paznokci mimo tego, że żółty lakier już dawno zmyłam zmywaczem. Początkowo myślałam: a co tam, zmyje się w kąpieli... A tu niemiłe zaskoczenie.
Zaczęłam szukać ratunku w internecie i znalazłam lepsze i gorsze metody. Tę, która mi najlepiej pomogła, prezentuję dziś Wam.

Przepis na "wybielacz" do paznokci:
-2 łyżki oliwy z oliwek
-2 łyżeczki soku z cytryny
-1,5-2 łyżeczki sody oczyszczonej
całość mieszamy i nakładamy na paznokcie. Ja akurat troszkę pomoczyłam dłonie w tym specyfiku a następnie wtarłam go w paznokcie płatkiem kosmetycznym (tym sposobem osiągamy lepszy rezultat). Myślę, że 10 minut wystarczy, by zauważyć efekty. Myjemy ręce.

Z tego sposobu korzystam już drugi raz, zatem efekt nie będzie tak oszałamiający, jak za pierwszym razem. Nie mogę też powiedzieć, że paznokieć jest zupełnie wybielony, ponieważ daje się zauważyć jeszcze gdzieniegdzie ten żółtawy kolorek. Nie jest on jednak aż tak widoczny.

Mam nadzieję, że porównując zdjęcia zauważycie różnicę.

 
Jak wiecie, oliwa ma właściwości nawilżające, a cytryna jak i soda- rozjaśniające. Jeśli więc mikstura nie podziała, to na pewno nie zaszkodzi ;)

Znacie jakieś inne, domowe sposoby na dbanie o dłonie i paznokcie? Czekam na komentarze...


3 comments:

  1. ja używam cytryny i wszystko schodzi:)

    ReplyDelete
  2. więcej na ten temat http://modafon.pl/632-domowe-odzywki-na-paznokcie.html

    ReplyDelete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)