Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, 17 June 2012

Domowe SPA z gąbką Loofah

Dziś coś dla ciała...
Przyznam szczerze, że o gąbce- rękawicy Loofah (luffa) dowiedziałam się zupełnie niedawno. Zaskoczyło mnie, że dzięki niej można zupełnie odstawić peelingi, ponieważ zapewnia skórze gładkość, pomaga zwalczać cellulit, poprawia krążenie...
Mówiąc kolokwialnie: gąbka ta rośnie na drzewie.


Wnętrze owoców luffy w czasie dojrzewania zmienia się w gęstą, włóknistą sieć, którą później możemy wykorzystywać właśnie jako gąbkę.
Podoba mi się, że gąbka ta jest całkowicie naturalna. Zero barwników, zero sztuczności- a co za tym idzie- jest hipoalergiczna. Dla mnie jest to ważna informacja, ponieważ jestem alergikiem.
Gąbki używamy w czasie kąpieli/ prysznica - moczymy ją i dodajemy ulubionego płynu do kąpieli. W ten sposób staje się ona miększa, aczkolwiek wciąż czuć, że nie jest to zwykła myjka. Jej chropowatość sprawia, że złuszcza się martwy naskórek, wygładzają się szorstkie miejsca (kolana, łokcie, pięty). Podobnie jak po użyciu peelingu, kremy szybciej się wchłaniają, poprawia się krążenie w czasie masowania.


Moja myjka jest już nieco zużyta. Jej koszt to ok. 10 zł. Jest wielorazowa jak zwykła gąbka, zatem przy wielokrotnym użyciu, koszt jednorazowego użycia zmniejsza się do kilkunastu groszy. Jak dla mnie- jest idealna, ponieważ działa intensywniej niż zwykły peeling, relaksuje i dzięki niej w wannie można poczuć się jak w SPA.

Udało mi się nawiązać współpracę z El Masri Group- Poland, która w sprzedaży posiada także rękawice Loofah. Ja akurat będę testować pastę cukrową do depilacji, także niebawem pojawi się jej recenzja.

Poszukuję kreatywnej osoby, która tanim kosztem zrobiłaby mi nagłówek do mojej strony. Byłabym wdzięczna za polecenie mi kogoś :) Czekam na Wasze komentarze!

12 comments:

  1. Gratuluje współpracy. Ja też mam od nich pasty cukrowe i muszę przyznać że mimo tego iż do depilacji potrzeba troszkę wolego czasu to depilacji cukrowej nie zamienię na żadną inną.

    http://kosmetykoholizm.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muszę przyznać, ze to dzięki Tobie dowiedziałam się o tej firmie i dlatego zdecydowałam się napisać do nich z nadzieją, że także uzyskam pozytywną odpowiedź. Udało się i jestem w trakcie omawiania szczegółów przesyłki.

      Delete
  2. świetna sprawa z tą myjką, zwłaszcza, że jest naturalnego pochodzenia :)

    ReplyDelete
  3. Ha! jutro po pracy lecę do kosmetycznego! Cud i do tego z natury! :) ściskam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeżeli znajdziesz ją w kosmetycznym, napisz mi proszę ;) Jak dotąd widziałam je tylko w internecie i tylko tu mogę dostać te rękawice.

      Delete
  4. http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=24648109

    ZAPRASZAM

    ReplyDelete
  5. http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=24648109

    ZAPRASZAM

    w domu najlepiej

    ReplyDelete
  6. Gąbka fajna ale gdybyś zapragnęła peelingu to polecam peeling z kawy http://www.tipy.pl/artykul_2331,jak-zrobic-peeling-z-kawy.html - jest rewelacyjny na cellulit i rozstępy.

    ReplyDelete
  7. super gabka !! ja też lubię naturalne!
    a co do odwiedzin - to nie tak moja droga - marzenia trzeba spełniać tak jak ja to robię! :))) trzeba chcieć, naprawdę się spełniają :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niestety, kiedy lata nie te lub ma się ich tylko 18, to jeszcze nie czas na tak dalekosiężne podróże a na naukę :) Aczkolwiek podróże są dla wszystkich, więc za parę lat... kto wie :)

      Delete
  8. Pierwsza moja bardzo daleka podróż - lat 16 - Korea Południowa :) nie zamykajmy się w schematach :) nauka ważna rzecz [ wiem, bo nawet mam stypendium ] chcieć i dążyć :) !!

    ReplyDelete
  9. właściwie ogólnie jestem instruktorem. specjalizuje się w naszym tancu narodowym, ale zazwyczaj w pracy jestem instruktorem towarzyskiego, latino i różnego rodzaju choreografii jakie tylko mi się wymyslą[formacje, zespoły]

    ReplyDelete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)