Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, 26 May 2012

Zapowiedź konkursu + tusze do rzęs

Avon- Super Shock
 Rozpoczęłam dziś przygodę z nowym tuszem do rzęs- Avon Super Shock. Na tę chwilę nie mogę nic o nim powiedzieć oprócz tego, że na pewno przedłużę tę "znajomość".  Jego zadaniem (wg Avonu) jest wydłużenie i pogrubienie rzęs nawet 12 razy. Ja oczywiście się tym nie kieruję, ale z tego co widzę: nie kruszy się, nie rozmazuje aż za nadto.
Dla porównania dodam zdjęcie oka z tuszem Gosh Amazing Lenth'n Build, którego zadaniem jest jedynie wydłużenie, ale i tak go uważam za nr 1.

Gosh- Amazing Lenth'n Build

Niebawem pojawią się recenzje obu tuszy do rzęs, a tymczasem:

 ZAPOWIEDŹ PIERWSZEGO KONKURSU



Kochani, ostatnimi czasy rozpoczęłam działalność hand- made, a mianowicie robię bransoletki. Pomyślałam, że to idealna chwila na rozpoczęcie czegoś nowego, tak więc założyłam nowego, ukierunkowanego pod tym kątem bloga (nie wiem tylko, czy będę miała na tyle czasu, by go ukończyć) i niebawem pojawi się konkurs promujący nowego bloga, w którym do wygrania będzie kilka moich "rękodzieł" w postaci bransoletek.
Zachęcam zatem do zostania obserwatorami mojego bloga Distinguish Yourself (dziś dodałam tę opcję na blogu) i oczekiwania na konkurs ;) Pozdrawiam

2 comments:

  1. Ja niestety nie moge znalezc dobrego tuszu, probowalam wiele i.. ;/

    ReplyDelete
  2. Remarkable! Its genuinely amazing article, I have got much clear idea regarding from this piece of writing.
    Here is my site ; Kolagen

    ReplyDelete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)