Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, 13 May 2012

Wiosenno- letni mani (Ados)


   Leniwy weekend sprawił, że dziś w dużym skrócie opowiem o lakierach Ados. Pod wpływem wczorajszej weny postanowiłam przełamać czerwoną rutynę na paznokciach, zastępując ją trawiastą zielenią z odrobiną koloru żółtego. Jak na razie to moja pierwsza "poważna" wariacja na paznokciach z wykorzystaniem cienkiego pędzelka do wzorków. Zwykle to były srebrne paseczki na czerwonym "tle" ;).
   Lakiery Ados zaskoczyły mnie. Głównie tym, że nieźle kryją, jak na tę cenę (ok. 5 zł). W tej chwili mam tylko jedną warstwę zieleni na paznokciach. Owszem- gdzieniegdzie można znaleźć małe niedociągnięcia i prześwity, ale ta jakość lakieru (za tę cenę) obecnie mnie satysfakcjonuje. Nie jestem zwolenniczką trzech i większej ilości warstw lakieru do paznokci. Wygląda to trochę tipsiarsko a i suszenie takich paznokci jest zdecydowanie dłuższe. Fakt, faktem- efekt błyszczenia po kilku warstwach jest zdecydowanie lepszy, ale ja bardziej należę do osób wygodnickich tym bardziej, ze lakiery Ados (z tego, co zdążyłam się przekonać) są porządne. Być może niebawem dodam szerszą recenzję. Dziś mam okropnego lenia... ;) Do widzenia.

P.S. Na paznokciach chciałam uzyskać efekt prezentu (stąd te poziome kreski i kokardka). Tak dla jasności...., bo nie wszyscy to zauważyli :)

4 comments:

  1. rasta kolorki :) to coś dla mnie!

    ReplyDelete
  2. Świetnie Ci to wyszło:)
    http://kolorowy-pedzel.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. wspaniałe kolory lakierów! :)

    ReplyDelete
  4. rewelacyjne kolory lakierów :D

    ReplyDelete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)