Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, 10 May 2012

Peelingi domowej roboty- szybki przepis


Peelingi- temat wszystkim znany. Zastanawiam się, czy skład proponowany przez różnego rodzaju marki jest adekwatny do efektów jakich oczekujemy, czyli wyjątkowej gładkości, rozjaśnienia, a czasem nawet nawilżenia i poprawienia kondycji skóry. Ja używam peelingów 1-2 razy w tygodniu. Głównie spodziewam się po nich wygładzenia i usunięcia tzw. martwego naskórka. Nie stosuję ich na całe ciało- unikam partii, które mają ślady potrądzikowe (np. plecy). Skupiam się raczej na łokciach i kolanach. Jeżeli chodzi o twarz- zdecydowanie unikam różnego rodzaju scrubów, ponieważ moja cera jest wrażliwa, skłonna do podrażnień.

Już niebawem pojawi się recenzja dotycząca peelingów do ciała (Dove i Avon).


Czasami, by uzyskać lepszy efekt korzystam z peelingów domowej roboty. Jest to najłatwiejszy i najmniej pracochłonny sposób, by uzyskać gładkie ciało.

Peeling domowej roboty (oczyszczenie i wygładzenie):
- cukier lub gruboziarnista sól
- ulubiony płyn do kąpieli/ pod prysznic
Proporcje nie są mi znane, zazwyczaj kieruję się intuicją. Wszystko zależy od efektu, jaki chcę uzyskać.

3 comments:

  1. ja chyba nawet wolę takie peelingi domowej roboty, szczególnie z kawą i solą morską :))) często dają lepszy efekt od sklepowych peelingów :D
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  2. niestety jestem zbyt leniwa na peelingi domowej roboty, więc pozostają mi jedynie sklepowe ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ten "przepis", który podałam, to nic innego, jak zabranie cukru bądź soli pod prysznic i nałożenie na ciało. Więc tu lenistwo nie ma nic wspólnego z peelingami :P Zwykła codzienna rutyna- kąpiel lub prysznic :)

      Delete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)