Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, 7 May 2012

Matowy lakier do paznokci- recenzja (Delia)


Na matowy lakier polowałam już jakiś czas. Gdy go już znalazłam, naszły mnie wątpliwości, czy kupić jeden, dwa czy trzy. Kupiłam jeden- na próbę. Co mnie zaskoczyło? Że jedna warstwa doskonale kryje (niczym czerwień z Bell), a w dodatku bardzo szybko schnie. Ale od początku:

Cena: ok. 5 zł (ja zapłaciłam 4,50zł)
Pojemność: 7 ml
Wytrzymałość: 12 m od pierwszego otwarcia
Cechy: mocno kryjący, szybko schnie, matowy efekt
Pędzelek i aplikacja: dosyć gruby, aczkolwiek brakuje mi okrągłego zakończenia, bądź wyprofilowania które pozwoliłoby pokryć dwoma/ trzema ruchami całą płytkę paznokcia
Konsystencja i krycie: Konsystencja idealna! Wystarczy nawet jedna warstwa :)
Wysychanie: szybko schnie, co pozwala na szybką drugą aplikację lakieru
Trwałość: ponieważ chciałam podpiłować paznokcie, więc po trzech dniach zmyłam lakier, ale w chwili zmywania był w stanie nienaruszonym (zero odprysków)
Największa zaleta: krycie
Wady: jak dla mnie- ciężko się zmywa zmywaczem (to jednocześnie duża zaleta, gdyż świadczy to o dużej wytrzymałości lakieru)
Komu polecam: wszystkim! :)

Zdaję sobie sprawę, że do takiego typu lakierów wypada jeszcze dla kontrastu stosować zwykłe lakiery (błyszczące), by wydobyć piękno matowości. Niestety ostatnio narzekam na brak czasu, ale jutro postaram się połączyć czerwony mat z jakimś zwykłym lakierem do paznokci. Oczywiście efekt zamieszczę na blogu :)



4 comments:

  1. Polski podstawowy był średni. Pytania do czytania za zrozumieniem dla mnie dość problematyczne, wypracowanie na drugi temat przyjemne (nienawidzę "Dziadów"!). Natomiast rozszerzenie mnie miło zaskoczyło :) Pisałam drugi temat i według nieoficjalnego klucza pokrywa mi się około 90% informacji, ale oczywiście punkty są przyznawane również za inne elementy. Dzisiejsza matematyka była jedną z prostszych, porobiłam kilka banalnych błędów. A pomyśleć, że ledwo wyciągnęłam 2 na koniec :D A jak Tobie poszło? :)

    ReplyDelete
  2. Ja swojego czasu uwielbiałam matowe lakiery, teraz już jakoś nie jestem do nich przekonana, nie wiem dlaczego :(

    ReplyDelete
  3. Jeej wszędzie takiego szukam !

    Dodaję do obserwowanych, będzie mi bardzo miło jeśli też mnie dodasz :)

    www.madnessmisslia.blogspot.com

    ReplyDelete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)