Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, 19 May 2012

Dyskotekowy mani- Essence Special Effect


Nie ma weekendu bez kolorowego lakieru. Zamiast kolorowej bazy użyłam odżywki, a na nią Essence Special Efekt, który możecie podziwiać na zdjęciu. Tutaj mam dwie warstwy Essence, choć szczerze mówiąc efekt blasku w każdym świetle tak mi się podoba, że miałabym ochotę na trzecią :) Moim Top Coat został ultraviolet Bell. Efekt na zdjęciu nie jest tak powalający, jak na żywo. W rzeczywistości drobinki przybierają wszystkie kolory świata. Lakier Essence zaskoczył mnie bardzo pozytywnie, ponieważ nie schnie długo, a w dodatku nie jest "chropowaty", tak jak zdarza się to innym lakierom. Koszt to ok. 9 zł (dokładnie nie pamiętam).

2 comments:

  1. Też mam ten topper i jest świetny - nawet najbrzydszy lakier z nim wygląda świetnie :)

    ReplyDelete
  2. Zapraszam na moje aukcje – http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=5145153 pozdrawiam ;)

    ReplyDelete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)