Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, 22 April 2012

Moje odkrycie- suchy szampon do włosów/ recenzja



Należę do osób, którym włosy strasznie się przetłuszczają, choć mimo to nie wymagają one codziennego mycia. Po 36 godzinach moje włosy są już lekko oklapnięte i tłuste. Na szczęście dowiedziałam się, że istnieje coś takiego, jak suchy szampon. Byłam bardzo sceptycznie nastawiona, ponieważ nie potrafiłam sobie wyobrazić, jak konsystencja szamponu może być sucha i jednocześnie skuteczna. Skusiłam się na Dry Shampoo z Syossa. Niestety wtedy jeszcze nie wiedziałam, że są różnego rodzaju szampony (m.in do włosów delikatnych). Wybrałam ten do włosów bez energii i muszę przyznać, że jestem pozytywnie zaskoczona. Mimo tego, że teoretycznie nie jest do włosów przetłuszczających, to skutecznie je poskramia. Wg producenta szampon ten ma odświeżyć i wydłużyć świeżość włosów o jeden dzień. Ja używam go czasami dwa dni z rzędu (czyste lenistwo :P) i za każdym razem włosy wyglądają na świeżo-umyte.

Z racji tego, że jestem chora już od trzech dni i praktycznie nie ruszam się z łóżka a tym bardziej nie mam ochoty myć głowy, postanowiłam pokazać jak suchy szampon działa na moje tłuste włosy. Jakość zdjęcia w warunkach domowych co prawda nie powala (efekt jest lepiej widoczny na żywo), ale chyba coś widać :)


Końcowy efekt widać na dwóch ostatnich zdjęciach.

Jak używać tego szamponu?
1. Dokładnie rozczesujemy włosy
2. Wstrząsamy szamponem i w odległości ok. 20 cm od skóry głowy rozpylamy go na włosy
3. Szampon usuwamy za pomocą ręcznika (masujemy nim skórę głowy). Ewentualne resztki szamponu można zlikwidować za pomocą mocnego strumienia suszarki
4. Ponownie rozczesujemy włosy


Jeżeli chodzi o wady tego szamponu, to jest to brak połysku włosów i lekki cytrynowy zapach, który akurat mi nie pasuje. Jednak w moim przypadku zalety zdecydowanie przeważają nad tymi dwiema wadami.

10 comments:

  1. Ja jestem konsultantką Avon już od 7 miesięcy i jestem zadowolona z takiej " pracy" bo mam dużo kosmetyków nieraz bardzo fajnej jakości po okazyjnych cenach ale nieststy mam też wiele niewypałów :( które zobaczą chyba tylko kosz :( no ale tak to juz jest cos jest fajne a cos jest mniej fane :) zapraszam do mnie na blog w którym często będą recenzje własnie kosmetyków z avon :) pozdrawiam

    ReplyDelete
  2. Z tymi sypkimi szamponami to tak troche oporowo booo... mało kto wie po co zostały wymyślone a mianowicie...stosowane są w zakładch opieki dla np osób niedołężnych, na zachodzie. Mnie szczerze mówiąc ta wiedza troche odstrasza:/ I powiedzmy sobie szczerze to tylko półśrodek nic nie zastąpi wody, szamponu i odżywki . No ale może w ekstremalnych sytuacjach dobrze mieć alternatywe:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oczywiście zgadzam się, że nie można "myć" wiecznie włosów suchym szamponem. Aczkolwiek dla mnie jest on idealny, kiedy widać, że moje włosy nie są świeże, a na kolejne mycie jest jeszcze za wcześnie. Nie wiem tylko, jakie znaczenie ma fakt, że na zachodzie są one używane w zakładach opieki- jest to dodatkowe ułatwienie dla tych ludzi i w żadnym wypadku mnie to nie odstrasza. Ale pozostawię to bez komentarza :)

      Delete
  3. Ale mnie zaskoczył ten post!Super ten szampon jest, muszę koniecznie spróbować, jak go tu znajdę ...Pewnie, że nie zastąpi mycia, ale bywają sytuacje kiedy potrzebujemy szybkiego odświeżenia, to jest świetne rozwiązanie na takiego rodzaju problemy:)

    ReplyDelete
  4. Nie mam przetłuszczających się włosów, więc taki szampon jest mi zbędny ;) Aczkolwiek efekt faktycznie jest niesamowity. Słyszałam, że jego działanie przypomina nieco działanie pudru do włosów, od którego jestem uzależniona ;D

    ReplyDelete
  5. Ciekawy produkt, chyba kupie na sytuacje awaryjne.:-)

    ReplyDelete
  6. wiele osób teraz mówi o suchych szamponach. muszę się chyba skusić i wypróbować, zważywszy na to, że myję włosy codziennie rano i czasem gdy mam np. o 8 zajęcia jest to bardzo uciążliwe. od czasu do czasu mogłoby się to cudo sprawdzić. duży plus za zdjęcia, choć nie są do końca wyraźne, ale po raz pierwszy dzięki Tobie mogłam zobaczyć "naocznie" rezultat takiego "mycia".
    Pozdrawiam ;)

    Zapraszam też do siebie: mariopisze.blogspot.com, mimo że tematyka nie jest raczej modowa, ani kosmetyczna, może Cię zainteresuje ;).

    ReplyDelete
  7. Super to przedstawiłaś:)Zawsze się zastanawiałam jaki jest efekt po użyciu i teraz widzę:)Fajne rozwiązanie np kiedy ktoś ma grzywkę i często tylko grzywka sie przetłuszcza to nie trzeba codziennie specjalnie myć głowy tylko nałożyć na grzywkę:)
    http://kolorowy-pedzel.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Ostatnio kupilam ten szampon i po dwoch uzyciach skonczyl sie! Czy tez tak mialas?

    ReplyDelete
  9. @Allaboutcosmetics: Nie używam bardzo często tego szamponu, ale wciąż mam ten sam od kwietnia. Daję głowę, że użyłam go ok. 15 razy, także akurat mój jest bardzo wydajny.

    ReplyDelete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)