Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, 27 April 2012

Mgiełki do ciała- alternatywa na wiosnę i lato


    O ile wiosna nie należy jeszcze do upalnych, tak latem warto zainwestować w perfumowaną mgiełkę do ciała. To doskonałe rozwiązanie na ciepłe dni, kiedy perfumy obciążają nas swoim zapachem przepełnionym alkoholem. Ja coraz chętniej zamiast zwykłych perfum wybieram mgiełkę do ciała. W tym roku zakupiłam już dwie. Uwielbiam cytrusowe zapachy. Lekko kwaskowy a jednocześnie bardzo owocowy zapach ma mgiełka truskawkowa (Avon, cena ok. 10 zł). Natomiast arbuzowa (również Avon) jest słodsza i wg mnie ten cukierkowy zapach nie wszystkim może trafić w gust (choć dla mnie jest idealna). 
Wiadomo, że lekka formuła i mniejsze stężenie sprawia, iż produkt szybciej się ulatnia. Dlatego mgiełkę polecam na letnie dni, kiedy intensywny zapach perfum nie jest najważniejszy, a głównie liczy się świeżość i orzeźwienie.


10 comments:

  1. Mam podobne, ale o zapachu truskawki lub maliny. Niestety wydają mi się zbyt słodkie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Arbuzowa również wydaje się lekko słodka- moim koleżankom niezbyt pasuje, ale ja jestem ogromną fanką arbuza, więc u mnie jest on na wygranej pozycji :)

      Delete
  2. Lubię mgiełki do ciała, ale ta truskawkowa jest zbyt słodka i mdląca według mnie, wolę cytrusowe :)
    Miłego weekendu!
    Pozdrawiam, DaisyLine

    ReplyDelete
  3. w avonie była swego czasu taka o zapachu waniliowym, mój faworyt! choć dla niektórych ten zapach również może być za słodki i na lato nieco zbyt intensywny, ale i tak ją uwielbiam ;).

    ReplyDelete
  4. Uwielbiam te mgiełki !! Bardzo ale to bardzo pomagają mi kiedy jestem w pracy i biegam :-)orzeźwiają i dodają energii :-) czuję się po ich użyciu jak po szybkim prysznicu :-)

    Zapraszam do mnie również: http://swiatwedluglenki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Truskawkowej nie lubię. Uwielbiam za to fiołkowa z czymś tam nie pamiętam :)

    http://kosmetykoholizm.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fiołkowa jest pro ;) Ostatnio odkryłam też piękną o zapachu kwiatów wiśni.

      Delete
  6. mam arbuzową i jest cudowna, teraz zamówiłam zapach truskawka-biała czekolada ;)

    ReplyDelete
  7. mam arbuzową, cudoooo !
    ogólnie lubię te mgiełki, za zapach, cenę <3

    ReplyDelete
  8. bardzo lubię mgiełki z Avonu kojarzą mi się ze świeżością i wakacjami :)

    ReplyDelete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)