Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, 6 April 2012

Beginning


Fakt, faktem- początki bywają najtrudniejsze. Trzeba znaleźć taki pomysł na bloga, by zachęcić czytelnika do licznych powrotów. Wzorem takiego "miejsca" stał się dla mnie blog Kasi Tusk. Powracam do niego niemal co dzień, bo za każdym razem znajduję w nim coś intrygującego i inspirującego. Nie ukrywam, że stał się on także motywacją do powstania mojego.

W swoich postach będę zamieszczać swoje opinie na temat kosmetyków. Zapewne nie będą one wyłącznie pozytywne, bo każda/ każdy z nas zapewne nieraz "nadział się" na super-kosmetyk z reklamy.

Wielkimi krokami nadchodzi wiosna- dla mnie to nie tylko pora roku, ale także zachęta do zmian i wprowadzenia nowych nawyków. Jednym z nich- z czego jestem niesamowicie dumna- jest codzienne nawilżanie skóry (kolejny post). Do tej pory nie udało mi się systematycznie wklepywać "tłustości" w skórę, ale tym razem widzę, że tak szybko nie zrezygnuję, bo już zauważam efekty.

1 comment:

  1. Bardzo sympatycznie tutaj u Ciebie:) Bede zagladac czesciej ! Ja tez niedawno zaczelam przygode z blogiem ;)Mam pytanie : jak zrobic takie naglowki ( jak u Ciebie home, body, cosmetics.. ) Nie moge znalezc takiej opcji ;)Pozdrawiam

    ReplyDelete

Spodobał Ci się post? Skomentuj...

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)